Stallet och mys!

Nu sitter jag här och myser och äter lite glass :D , ska strax gå och lägga mig! är riktigt trött efter en lång dag!
Skolan först, slutade tio över tre, mormor hämtade mig och sen åkte jag till stallet vid kvart i fyra. tömmde skottkärra i manegen, gjorde höpåsar morgon och kväll till alla ridskolehästar, och så fodrade jag hö till dom! Sedan red jag derssyr med Lilla Lyckan sötisen! det gick superbra! :D Sen fixade jag Lilla Lyckan och fodrade kraft och betfor till alla hästar + sopade stallgången och putsade mina stövlar. Åkte hem klockan åtta!
Tur att vi inte har några läxor till fredagar för det hade jag inte orkat med nu ;)

Ha det bra! Fredag imorn , jippie! <3

 Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0