En lång dag!


Hej hej! har varit en lång dag idag med mycket som hänt!
Vaknade iaf upp hos farmor och farfar, vid ca halv åtta .. haha! min lilla kusin ville ju inte sova mer då och jag var ganska pigg så jag gick upp! :) Så åt vi fruckost, gjorde oss i ordning och sådant. Sen gick jag och alva (4 år är hon)
till parken, och lekte lite på lekplatsen ;) var där nogon timme och sen gick vi tillbaka till farmor och farfar. Käkade lite och så lekte med lilla Gustav (7 månader).
Sen ca halv tolv gick jag, farfar, Gustav och alva ut en sväng på en lite promenad och så köpte vi glass :D mums! Sen var vi hemma hos farmor och farfar o lekte o sånt...
Klockan ett kom mina kusiners föräldrar hem som hade varit på bröllop! och min pappa + lillebror! Och då så gick vi iväg till min gammelfarmor och hälsade på henne, hon mådde finfint!
När vi kom hem så åt vi mat + efterrätt  kladdkaka med jordgubbar ocg grädde <3 Sen så okte vi och hanldade en blomma till min mamma eftersom det är morsdag!
Och sen lite senare, när mina kusier hade åkt hem, gick jag och mina bröder iväg till mamma och gav blomman till henne ;) hon blev jätteglad!
Vi stannade vi där till halv sju! Sen åkte vi hem till pappa.
Nu är jag hemma och är ganska trött! Ska grejja lite här med allt och inget och sedan kolla på Desperate housewives (inspelat avsnitt) senare ikväll tänkte jag :P
Sen blir det sova, för det är ju skola imorn igen! men bara två veckor kvar nu och en är det ett låångt sommarlov ;)

Puss på er ! <'33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0