Freedaag :D <3

Äntligen fredag igen :D tjoho!
Var i skolan först idag, sen efter skolan så cyklade jag och isabell hem till henne! åt lite snabbt och sen åkte vi iväg till frisören för isabell skulle klippa sig ;) jag drog hem tjugo i fem eftersom jag skulle rida kvart i sex! bytte om till ridkläder och sen skjutsade mormor mig till stallet :D hoppade Clea idag :d det gick suuperbra! men hon var väldigt pigg ;) Sen grejjade jag lite och åkte sedan hem! Käkade räkor med bröd och vitlökssås :D mums!


Imorgon ska jag vara stallverdinna på förmiddagen så jag får gå upp typ halv åtta!
Sen blir det nog bara mys hemma! lite städ och sånt skulle jag tro ;)

Have a nice friday night ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0