Hemma från skövde nu!



Hej hej! sitter och ätierlite godis just nu :D supergott!
Jag och mamma åkte till maxi först och kollade lite där, provade lite olika klänningar men hittade verkligen ingenting, men jag köpte iaf ett rosa nagellack på lindex, och läppglans + armband på cubus.
Sen åkte vi vidare ut till comerse, tog en fika ute i solen :D det var skitvarm och skönt, ännu varmare än här i falköping! Och så kollade vi lite, hittade inte heller någon fin klänning, men jag har tidigare hittat en på vero moda i falköping, så vi kollade om den fanns i skövde fast den fanns ej i min storlek. Så dom ringe till falköping och frågade om dom hade den storleken där, och det hade dom :D så dom skulle hänga undan den så ska vi käpa den på Måndag! Den är iaf ljusrosa, visar när jag köpt den :) Men jag köpte allafall en svart liten tröja att ha över med puffärm ;) och hårspännen på glitter!

Nu ska jag nog sätta mig ute på balkongen i shorts och linne och sola lite :D

Visar vad jag har köpt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0