Lov nu :D

Så gött med lov nu, lägga sig sent och sova länge i fem dagar + ingen skola :D så gött!

Har precis kollat på Tv, Hollywoddfruar och desperate housewives. Och nu bir det nog datan här en stund :)
Skolan idag var rättså okej, sen fick vi sluta lite tidigare pga. att det var melodifestivalen i skolan ;)
så jag var hemma 15:20, åt och sen cyklade jag till stallet! red Einar idag, den nya B-ponnyn :D det var jättekul! han var duktig :) ! Sen cyklade jag och isabell hem!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer på förmiddagen, ska allafall sova ut :D sen klockan fem blir det hoppträning, eller om det är terräng, vet ej? Ska allafall ha Zephyr :D


Har ett bra lov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0