Monday



Idag är det en ny vecka, igen ;) (shit what the time is flying away!)
Jag var hos öron doktorn imorse och jag ska operera in nya rör på torsdag -.-! sen drog jag till skolan igen och hade So, mat, engelska och sedan svenska då vi bara lekte :D hihhi inga-lill är allt bäst!
Sen sluta vi 14.10 och då gick jag hem. Fixade iordning lite bullar och fika och gick ut på balkongen och satte mig och fikade ;D , sen kikade jag på Tv! och sen gick jag och lillebror iväg och köpte glass!
Nu ska jag plugga lite, har spanska prov på torsdag och så har jag matte, engelska och so! -.-
Sen blir det fix och sådant vanligt greejjs!

Imorn ska jag rida, det är hoppning :D och lååång dag i skolan som suger! (n)

Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0