Operation!

Har ju opererat öronen idag! Det gick faktiskt rätt bra. Hade välfigt ont när jag vaknade efter men nu är det mycket bättre! var klara ca 4 och då åkte jag och mamma till Mc donalds och åt :D mums jag var så hungrig eftersom jag inte hade ätit sen halv åtta på morgonen ^^ så det var välfigt uppskattat :D! köpte en dumlepåse på vägen hem och när jag vi kom hem så la jag mig i soffan en stund och sov, jag var ju ganska utmattad efter operationen!

Nu ska jag äta lite kvällsmat, duscha och fixa! Sen blur det lägga mig! Är väldigt trött efter allt! så det kan nog vara skönt att sova :D hihi!
Imorn så börjar jag som vanligt klockan åtta och slutar tio i tre! Sen cyklar jag hem, äter, packar upp och sen dra till stallet och rider hopplektion kvart i sex :D

God nattis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0