stallet / tv / bastu

Tjena, idag är det Lördag :D tjoho <3
Gick upp halv åtta imorses och åt fruckost + gjorde mig iordning. Sen åkte jag ut till stallet och var stallvärdinna. Jag o ida gjorde höpåsar, sopade, hjälpte carro på ridletionen för nybörgarna, sopade, fodrade och lite sånt. Och så red jag en D-ponny som heter Rose lite i det nya ridhuset i skitt, trav och galopp. hennes ägare amanda frågade om jag ville rida lite o det vill jag, det var skitkul :D Efter allt var klart så borstade jag lite på Jennys häst vitamin och sen åkte jag hem ca två! När jag kom hem så satte jag mig i soffan och åt gröt samtidigt som jag kollade på ett inspelat avsnitt av Desperate housewives , och sedan badade jag och bastade i vårat badcar + bastu här hemma :) så nu är jag nycushad, och ska mysa lite här vid datorn en stund! Sen har jag lite av varje att göra! Ska bland annat putsa mina ridstövlar och skor, städa och packa upp i mitt rum, plugga lite osv..
Ikväll blir det grillad mat här hemma :D mums! <3

Bilder kommer om en liten stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0