Terränghoppning!

Idag har jag hoppat trerräng med Clea :D hihih det var verkligen superkul att hoppa terräng i det fina vädret ;)
Har ätit och ska nu göra mig iordning för att sedan kolla på sista avsnittet av Andra Avenyn! Ska bli riktigt spännande och ska försöka göra det så bra som möjligt när jag ser sista avsnitter, typ sitta i sängen med filtar och äta något gott :D hihi! Sen blir det kolla i genom spanska provet lite snabbt eftersom jag har det imorn!

Ska ju operera mig imorn (sätta in nya rör i öronen) :( ysch och blä säger jag bara! Ska gå i skolan fram till Lunch! och sedan hem en stund och sen operera mig. Så det blir varken stallverdinna eller ridning för mig imorn. Har bytt med Josefin så hon är stallverdinna imorn och jag på lördag ;)
Önska mig lycka till imorn?

Puss på er ! <'33


Kommentarer
Postat av: feliciaa :)

sv: otroligt söt :)



söt bild! :)<3

2010-05-06 @ 16:35:11
URL: http://mammaslillatrollunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0