Tjejkväll!

Tja! Kom hem ifrån sanna nyss! var där tillsammans med isabell, sanna, lovisa, sanna, alice, emelie, ebba, hanna, elsa och amanda :) Vi åt tacos, lyssnade på musik, käka tårta och gdiis :D askul var det!

Efter skolan idag så drog jag hem och åt, sen hämtade isabell mig så åkte vi till stallet och gick en promenad med hennes ponnys. Och så duschade vi och fixade svante, för isabell ska tävla honnom imorn här i falköping ;)
Jag ska hänga med och hjälpa henne, filma och lite sånt :)
Sen så är ju min kusin hemma hos farmor och farfar också, så dit ska jag imorn också och träffa henne :D såå söt är hon! hihi :D
Ne, nu ska jag fixa lite och sen strax gå moch lägga mig!

God natt! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0