TJENA!

Orientering i skolan idag, gick väl rättså bra! men det var huuur blött som hels på marken och mina skor läckte in så jag var skitblöt om fötterna ;s
Efter orienteringen så promenerade jag och isabell hem till mig och tog en varm dusch :D och så stekte vi pannkakor till oss båda :D mums vad gott! Sen cyklade vi iväg till skolan och hade Spanska, So och matte! Sen slutade vi 15:20! Sen red jag klockan fem! Jag red King idag och han var jätte duktig faktiskt :D Jag red ej klockan sju för jag hade kollat fel. Det var nästa vecka som jag hade skrivit i mig att rida igen ;) Har precis ätit nu och pratat med min pappa i telefon, han var tillbaka i sverige nu :D han har ju varit i Barcelona! så jag får träffa han på torsdag :D! Nu ska jag plugga och duscha. Våran idrott är inställd imorn så vi börjar halv tio :D <3 sovmorgon!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0