Torsdag :D



Tja tja! har precis ätit och vart i stallet hela dagen efter skolan, gjorde det vanliga (stallvärdinna) och så red jag dressyr på Mingla ;) det gick bra :D
Nu ska jag packa upp snabbt och så göra mig iordning! Sen ska jag faltiskt lägga mig för jag är dötrött!

Jag och isabell var på håltimmen och köpte lite presenter till Sanna och Lovisa som fyller/fyllt år, för vi ska på fest hos dom imorn kväll!

Planer för helgen är: lördag, hjälpa isabell på tävlingen i falköping med saturnus, och sedan ska min lilla kusin från Norge komma till farmor och farfar, så ska jag vara barnvakt åt henne och sova där till söndag ;)
och så måste jag plugga också! annars bara ta det lungt.

Ne... nu måste jag ta tag i min packning!

Puss på er ! <'33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0