Onsdag = lov <3

Halloy! Har varit vaken ett tag men ej bloggat för ens nu ;) gick upp ca 10 och kollaade på en film + åt fruckost :D
sen har jag också plockat ur diskmaskinen (a) Ska nu mysa lite vid datorn, sen spela buzz och göra mig iordning!
Sen tänkte jag baka en kladdkaka med after eight :D mums det lät så gott, så jag får väl cykla iväg till ica och köpa ingredienser! Sen kommer mormor senare med mat :D
Vid fyra typ drar jag till stallet och rider Zephyr! Och så ska jag fixa henne lite också, eftersom det är ridskolemesterskapet imorn ;) <3
annars händer inte så mycket mer idag, mest ta det lungt! :D
Syns sen!

Gice me summer :D jag är näst längt fram på bilden och rider en häst som heter Julie i Egytpten på standen ;) längst bak är Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0