10 sanningar om mig själv!

1. Jag blir lätt godissugen och om jag inte har något godis eller annat gott hemma kan jag göra typ smet eller chokladsås och äta ;) haha!

2. Jag älskar att resa och är överlycklig om vi bara ska åka o hälsa på kusinerna ;)

3. Jag tycker om att se på filmer som inspirerar en om man inte mår toppen!

4. Jag biter på naglarna och har så sjuukt svårt att sluta -.-

5. Jag gillar folk med humor som inte alltid vill vara seriösa ;D

6. gillar att göra kul saker!

7. jag gillar att ha ordning och reda men samtidigt är jag rätt lat så orkar inte städa alltid!

8. En gång när jag var sjukt ledsen så gick jag ut och satta mig i bilen i en timme där jag cokså somnade.

9. Min storebror kommer alltid och skrämmer mig när jag sitter vid daton för jag har ryggen mot min dörr och jag blir alltid sjuukt rädd, haha hatar det!

10. Jag är faktiskt ingen älskare av Mc donalds


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Hej Cissi!

detta är min nya blogg! :)

2010-11-22 @ 21:46:16
URL: http://fredrikaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0