Colours of the rainbow !



Fredgasvkäll is the shiet :D
känner mig inte så bra, mår typ dåligt o känner mig lite halvsjuk så blir bara ta det kungt ikväll ;)
skolan och ridit dressyr på Latte, gick väl helt okej. Han var stel men mjuknade till mot slutet och starka var han men annars gick det bra :) har chillat vid datorn här och nu ska jag kila upp och käka o se på tv idol och cirkus möller o modern famaly :D

Imorn så drar jag till skövde med pappa och bror :P blir käka och bio :) harry potter! mys ;)

ah, bloggar mer sen :)

Nu! Är det bara en sak jag vill och det är åka till Thailand :D längtar sjukt mycket men det var nyss nio månader kvar och nu är det bara två månader och typ 8 dagar ;) så najjs! <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0