HELGEN!



fullspeckad helg :) har inte orkat/hunit bloggat ngt mer i helgen så det är därför det inte blivit något :P
Allafall så var jag ju i skövde igår. Vi käkade på donken föst! sen kollade på Harry Potter och dödsrelikerna, riktigt rikgit bra var den! :D bäst av alla filmerna tycker jag!


Sen när jag kom hem så drog jag ganska dirket iväg till stallet och hade snöbollskrig typ med isabell o philip!
sen hängde jag med iza hem så satt vi vid datan o chillade lite och sedan dorg vidare hem tilll mig. Gjorde lite galna saker & kollade film osv.. ! <3 sen så sov hon hos mig ;)

Idag var vi skittrötta och vaknade 11 :) gick upp halv tolv o isabell skulle till stallet så hon typ drog direkt efter vi hade ätit fruckost :'p
sen tog jag en dusch och åkte sedan iväg till stallet! Hjälpte isabell lite med o gå med hennes hästar och så tvättade vi benskydd, sen så red jag Vitamin (Jennys storhäst) och det gick faktiskt riktigt bra :D
Nu blir det chill vid datan och sen tänkte jag typ göra ansiktsmask och kolla på film :) myys!

Imorn skola -.- boring!

Har lite bilder som jag laddar över sen :P

Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0