IKEA idag!!



Idag så har jag varit på Ikea med pappa och min lillebror ;) sov först länge o tog det lungt och sen åkte vi vid ett ungefär. Var där halv tre och då käkade vi först! Jag åt bröd med skagenröra, pannkakor och vitlöksbröd :D sen så gick vi o kollade och hittade en hel del grejjer. Jag köpte lite saker till mitt rum. Rosa lampa, långt vitt bord typ som jag ska ha datorn på halva delen och den andra halvan skrivbord ungefär. Köpte också en kudde, gardiner och lite annat smått och gott :D så imorn så ska jag ägna dagen åt att fixa iordning på mitt rum, så det äntligen blir klart någon gång (;
kollade också på *sex and the city 2* idag och den var sjuukt bra, mycket bättre än ettan (y) så jag ser den garanterat imorn igen!

Nu så sitter jag i min säng med datorn i knät, och jag köpte en jättebra grej på IKEA. Ett underlägg till datorn som är mjukt med rispuffar i på undersidan och ovansidan där laptopen står är som ett underlägg av plast! asbra :D
ska strax sova nu!

Puss :D!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0