Konfa hela dagen!

Har inte uppdaterat i helgen ;P 
 
Igår så var jag i skövde o shoppade med mamma och bror helda dagen typ :P Hittade en lite kläder för mina presentkort o lite annat :D slänger upp bilder på allt sen!

Idag så drog jag hem till pappa vid ett med mina bröder o mamma och så firade han lite snabbt, han fick en present för det är ju trots allt Fars dag ;)
Sen så drog jag till konfan vid två med sanna och felicia :) askul var det faktiskt ;) höll på ända till halv åtta o nu är jag trööttt, pallar inte skolan imorn -.- vill vara ledig :) taggar riktigt till Thailand nu i Januari :D <3

Nu så ska jag strax äta o fixa lite och sen lägga mig i sängen o läsa såsmåning om, måste läsa ut en deckare i skolan tills på onsdag så får sätta lite fart med det, -.- :P

Puss, :D



Väldigt mycket random bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0