Nice saturday!

Riktigt nice dag idag :D

sov länge och sen åkte jag med familjen iväg till Hjo vid tolv tiden ;) hälsade på mammas killes barn :)  vi fikade och sedan åkte jag och Fredrika som är lika gammal som mig iväg till hennes stall och red hennes fina häst Billy i snön :D sviinkallt var det men jättekul ;) När vi var klara så drog vi tillbaka hem till dom och åt nybakat godis som de andra hade bakat under tiden (y)

kom hem typ vid fem och då tog jag en låång varm dusch för jag frös typ ihjäl ;s
sen fixade i ordning mig lite, käkade och sedan drog hem till Lovisa :) Det var jag, lovisa, amanda, elsa, erika, ebba, hilda, sanna, alice och hanna :D vi kikade på film o käkade godis o så lyssnade på musik o lite sånt ;)
askul var det allafall!

Nu så ska jag krypa ner i sängen och sova. Ska på Gudstjänst med konfan imorn klocka 11 med sanna, så måste typ sova nu om jag ska orka upp (: hihi!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Tack för dagen Cissi! :DD<3

2010-11-28 @ 01:04:23
URL: http://ponnybiiten.blogg.se/
Postat av: cissi

Tack själv!! :D <3

2010-11-28 @ 10:11:49
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0