Till pappa snart..

Skrev visst lite fel förut ;) ska till pappa nu idag. Så har precis packat mina grejer!
Ska städa klart mitt rum nu och sen ta en dusch!
Drog till stallet med sanna vid tolv typ idag o så hängde vi med frida till backgården för hon hade precis ridit en ponny som hon skulle gå tillbaka med! Sen så drog vi till ridskolan och beställde kebabrullar som vi åt :D asgott! snackade lite med isabell o sen drog hem (:
sen fixade i ordning mig lite och drog till stan, där mamma var och jag kollade om *sex and the city 2* hade kommit in men nej ;O den skulle allafall komma in imorn så då ska jag köpa den :D
köpte inget men drar nog till stan med pappa imorn igen tror jag (y)

Ikväll så blir det bara tare lungt :D har en hel del tv program inspelade som ska ses :D två desperate housewives tror jag och en beck, sen har jag två filmer som jag också är riktigt sugen på att se så Tv:n som gäller för mig ikväll <3

Bloggar mer när jag kommer till pappa! puss (;


Kommentarer
Postat av: izaaa

för helvete cissi.

din dumma jävel, nu fåru igen.



puss,

2010-11-05 @ 12:39:27
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

hahha, du ska få igen med moroten allt ;)!

2010-11-05 @ 14:59:28
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0