Trött!

Är så sjuukt trött och har värdlens spränghuvudverk. Har försökt att plugga på so:n texter och skit men går verkligen inte! Har såå ont i huvudet att jag inte fattar något när jag läser så det är helt meningslöst att läsa då ;s
så går och lägger mig nu och går upp lite tidigare imornbitti så kan jag läsa lite då istället, så har vi håltimme innan provet i skolan också. Pallar verkligen inte med prov! Önska att det inte fanns. Haha!
ah, imorn så ska jag allafall rida efter skolan och ett + på det (:
vi har fixat med sängen ( typ sänggardiner för jag har stångar rakt upp från sängen så jag ville fylla upp det (: har cokså bestämmt vilka tavlor som ska sitta vart o så i mitt rum men vi har inte satt upp som än, gör väl det imorn!

Godnatt! <3



har verkligen inga bilder, måste skaffa / ta lite nya! så tråkigt att ladda upp samma hela tiden ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0