dålig uppdatering igår..

Igår så hängde jag med bästa isabell hem från skolan! hängde med henne till frissan en snabbis o sen cyklade jag hem till mig. Hittade inte mina nycklar ;o men dom var i skolan idag som tur var (y)
packade hemma och sen åkte iväg till stallet. Var stallvärdinna så jag hjälpte en liten tjej med att fixa iordning hästen hon skulle rida, gick med henne på lektionen o sen fixade iordning alla höpåsar o fick hjälp av jennifer :D <3 sen så red hopplektion på latte o det gick jättebra! mycket bättre än förra gången jag hoppade honnom! sen typ sopade jag lite i stallet och sen drog hem! Tog en dusch, och sen gick och la mig.

Idag var det pannkakor i skolan, supergott! och Non som var sista lekionen var inställd, så jag slutade två :D
har chillat lite vid datorn :) och ska snart packa upp och plugga lite och senre blir det stallet och rida :)
Puss och hej!

fyller 14 om två dagar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0