födelsedag

Lite bilder från igår när jag fyllde år!







My wonderful cake :D


Blev en heldel present kort så måste åka och shoppa någon dag :)
Fick: Två presentkort på vero moda 500 :- och 250 :-
Två presentkort på Filippas ridsport 200 :- på båda
Ett presentkort på Gina tricot 500 :-
Biobiljett laddat med 100 kr
900 kr
silver örhängen
Ett par jättemysiga vantar och ett par handskar
och en liten prydnassak av min gammelmormor som är död men hade skrivit under den att den var till mig (:

 Haha lite fail bild, men blev ingen bättre.

Ah efter kalaset så ringde isabell upp mig och sa "go out now" så jag gick ut och så kom hon med godis till mig :D naaw så söt är hon ! Drog hem till henne sen lite senare på kvällen och vi satt vid datan o kollade på tv och åt godis :D


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Grattis på födelsedagen Cissi! :D

/ fredrika

2010-11-01 @ 19:05:22
URL: http://ponnybiiten.blogg.se/
Postat av: Josefine Thorsell

Grattis Cissi!:D<3

2010-11-01 @ 22:08:35
Postat av: cissi

Tack så mycket Fredrika och Josefin :D <3

2010-11-02 @ 19:55:23
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0