fototräff och isabell!

Idag så vaknade jag o isabell vid tio, gick upp och duschade, käkdade frulle osv, och sedan gick vi upp till motionscentralen där det var fototräff med typ 20 andra tjejer :) Några skulle fotas, några fotade osv.. , jag typ stylade lite o fixade håret på några och sen så gick vi vidare till olika platser och fotade :) askul var det men sååå himla kallt! Alla typ skakade jättemycket och fröös ihjäl typ. Så när jag och isabell kom hem til mig igen som var typ vid tre så gjorde vi iordning varm choklad och satt med filtar och vämde oss :) sen så satt vi vid datorn och bara chilade, ät paj med mera rästen av dagen :) Cyklade hem till henne sen vid sju och där stannade jag en liten sutn och sedan cyklade vidare hemåt. Har käkat o nu ska jag bara ta och röja upp lite här i mitt rum som ser förjävligt ut med massa grejjer o muggar överallt! Sen blir det typ fixa i ordning lite och sedan sova. Det är ju faktiskt skola imorgon och det är tummen ner! Jag vill ha lov :)


lite bakom kullisserna typ ;)

Fina isabell!

Puss och godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0