Igår!

Tänkte berätta lite om vad som hände i min värld igår.. haha!
Sov hos isabell och vi gick upp sju. Skulle till stallet och fixa allt där åt Frida som var på BB och har fått en bebis ;D så vi mockade alla spiltor, och fyllde på med spårn, sopade, fixade höpåsar med mera... Var hemma igen hos isabell vid halv tolv och då käkade vi mat och sen satt vid datan en lång stund. Sen så åt vi bullar och supergod kladdkaka till en film som var från när iza var liten ;) hihi så gulligt!
Drog tillbaka till stallet senare igen och jag kikade på isabell när hon red och sen drog hem till mig.






Hihi, nu så ska jag putsa upp mina stövlar och sen städa rummet!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0