sjuk :(

Andledningen till ingen bloggning varken i gårkväll eller idag är för att det häne en lite konstig sak igår. Jag var på stan med mamma och min lillebror, vi kikade på på konstutställningarna, kollade på något band som spelade och fikade på Tant brun :) sen så var vi inne på 'skapa och kultur' där det stog framme cider och godiskola som man fick ta av! Jag käkade en lakritskola som var skitäcklig och jag fick jätteont i magen och började må illa, så när vi gick ut och skulle gå vidare till ett ställe så blev jag jätteillamående och yr i huvudet så jag svimmade rakt ner på gatan. Jag kom up igen efter en stund och en kille & en tjej skjutsade hem oss, sen låg jag i soffan rästen av kvällen och kollade lite på film 'Alice i underlandet' mådde inte alls bra. Nu idag så har jag inte heller mått direkt bra. Sov till tolv och det är verkligen inte likt mig som sover som längst till elva. Sedan har jag bara tagit det lungt hela dagen, mormor var här och åt middag + fika för hon fyller år imorgon. Men nu så har jag feber och ska inte gå till skolan imorn, är trött så går väl och lägger mig snart!

Puss och godnatt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0