Ullared idag :D



Har varit i Ullared med isabell och hennes mormor, mamma och lillebror hela dagen! Jättekul har det varit <3 ohh stackars isabell som ramlade av hästenn igår när hon tävlade och fick åka ambulans :/ ysch! Hon hade ont idag men åkte ändå till Ullared.. haha galen :D aja, krya på dig isabell :( <3

Iaf, när vi kom dit så gick jag & isabell o hämtade en kundvagn och sen gick in :) kollade runt lite och började fylla på med lite små saker i kundvagnen. Sen tog vi en fika o fortsatte gå o kolla..! Sen när vi väl skulle betala så märkte jag att jag hade tagit lite väl mycket grejjer så fick ta bort lite men blev en hel de bra grejjer ändå som tur var! Käkade pizza innan vi åkte hem och kom hem vid typ åtta!

Jag köpte en vinterjacka att ha i stallet, munktröja att ha i stallet, ridstrumpor, ridtröja, en stor hello kitty kasse, två halsband, lösnaglar, små blommor att sätta på naglarna, puder och borste, två par mysiga strumpor, leggins till mamma, hårsnoddar, två stycken ansiktsmask, en film och en jättecool sak till min bärbara dator som jag sitter och skriver på just nu. Det var som ett skinn som man sätter på locket av datorn, rosa med blommönster på! Jättefint verkligen, ska sätta på det imorgon så år ni se :D
Tror jag fick med allt, och detta gick på ca 1050 kr :) Så väldigt mycket för pengarna :D
Och jag måste faktiskt erkänna att det var första gången jag var på Ullared ;) *blink*

Har packat upp allt och städat lite på mitt rum och nu ska jag käka något och sen sova :) Imorgon är det skola och sen rida ;)

Puss!




Isabells coola Iphone skal som hon köpte där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0