Fredagsmys är tummen upp!

Tjenare ;) alltid lika svårt att komma på rubriker tycker jag men fick väl hitta på något ändå ;)
Har ätit pasta carbonara, kollat på idol och käkat godis (y)
Idag så red jag markarbete på Zephyr och det gick riktigt bra, älskar verkligen ponnyn (L) Ska hoppa Zephyr på hoppkursen i helgen också förmodligen :) allafall, gick med isabell och frida hem!

Min storebror och fyra kompisar håller på och lanar & grillar o allt vare är, så det är fullt hus. Hoppas bara jag kan sova ;) men dom har lovat att vara tysta så får väl lita på dom :P
Blir väl datan resten av kvällen och ska försöka att inte lägga mig för sent. Imorgon är det ju hoppkurs men det är inte samling för ens ett :) men jag packar allt imorn! (y)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0