Jag mår bajs !

typ sjuuk -.- har mått sådär halvdåligt hela dagen och  just nu så mår jag piss -.- har ont i kroppen, fryyser som sjutton och är dötrött! så jag får se om jag drar till skolan imorn eller inte. Ska nog allafall sova typ snart och hoppas på att det blir lite bättre!

Idag så vare gudstjänst i kyrkan med konfirmationen, som föräldrarna skulle va med på. Så var där mellan 11 och 1, först gudstjänst, sen fika och typ information!
Sen så promenerade jag, mamma och min lillebror cyklade bort till mormor och hälsade på henne en stund (: sen så har jag bara varit hemma och slappat, har ju mått si sådär. Nu så ska jag fixa lite och sen lägga mig ;) godnatt!

 
söta clea lea (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0