Onsdag 21:50

Tjenare ;)
Idag så vare temadag i skolan och det var helt okej kul (: haha, vi var på fyra olika mattestationer där man skulle bygga kubar, måla line design, spela mattespel på datorn och på papper :) sen så käkade vi lunch o sen gick promenad! slutade som vanligt vid 13:10 :D gött! Cyklade hem o käkade och pluggade lite och så pratade med isabell i telefån som var sjuk :'/ sen så åkte jag bil till stallet för regnet vräkte ner o jag hade ingen lust att bli blöt. Gjorde en massa höpåsar, sprang med en liten söt tjej i nybörjar gurppen när hon red, sopade osv..  Jag red också dressyr på Gizmo :) han var jätteduktig mot slutet ;) men en lite konstig sak hände och dt var att precis när jag hade hoppat upp så satte han sig ner och tänkte rullade sig men jag var kvick o satt kvar när han reste sig snabbt igen som tur var ;) hahah!
Har ätit pannkakor nu och kollat Idol :D ska väl snart krypa till kojs så fort jag är klar ;) GODNATT!

Saknar Egypten något enormt! Men jag ska ju om bara fyra månader åka till Thailand i två veckor :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0