Shopping ;)

Kom precis hem och har varit i skövde! var inne på maxi huset, eller "elins esplanad" som det nu heter, köpte lite roliga saker. Skor (boots aktiga) från skopunkten, en tubhalsduk från gina tricot, hello kitty nessesär, deodorant och ansiktsmask med smak av kola från Hm :D sen så käkade vi på Max! asgött ;)
har köpt godis som jag sitter och käkar nu, och såg att jag köpte alldeles för mycket så kommer säkert bli massa över. aja, whatever ? . Tror jag ska gå och hyra en film sen som jag kan se ikväll :)
Bilder kommer på det jag köpt senare! Puss <3


Kommentarer
Postat av: felicia! :D

skor<3



sv: japp, rätt!

Killen var Justin Timberlake :)

Du vann tyvärr inte, utan Frida och Elin kom på delad andra plats, men om du vill så kan jag ladda upp en bild på dej och skriva att du blev tvåa! :D

2010-09-18 @ 21:12:59
URL: http://mammaslillatrollunge.blogg.se/
Postat av: cissi

felicia: hihi okej ;) det behöver du inte göra! :)

2010-09-19 @ 17:53:53
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0