Slut på veckan !

Idag är det söndag och imorgon börjar skolan igen -.- boooriing!
Idag så gick jag upp elva :D åt fruckost, satt vid datorn och gjorde mig iordning osv.. sen så åkte jag med mamma och brodern iväg och hämtatde mormor. Hänge med henne när hon röstade och sen hem till henne och kollade lite på film (y) sen så drog vi vidare och mamma röstade på ett annat ställe.
Sen var jag hemma vid två typ. Isabell ringde och frågade om jag ville hänga med henne till stallet, och självklart! så käkade och sen så åkte vi till stallet. Kikade på isabell när hon red osv :P
Nu ikväll har jag bara tagit det lungt, suttit vid datorn, ätit upp mitt godis osv.. ska lägga på en ansiktsmask nu och sedan kika lite på tv :) inte så mycket mer händer ikväll! 
När jag var och lämnade tillbaka filmen förut så fick en ny film hänga med hem. Tänkte se den imorgon och den hette Temptation Island. Nu så blir det ansiktsmask!

Ha en bra kväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0