En vanlig tisdag för mig.

Hej och hopp! Ligger i sängen trött som en gris och funderar på att sova snart... ?
har varit som vanligt idag. Släpade mig iväg till skolan vid åtta och slutade tre typ. Hem och åt & glodde lite på sex and the city och sen åkte till stallet, red dressyr på allra sötaste clea. Kan verkligen säga att jag jag gillar henne, efter att jag lånade henne i sommras så har jag känt mer för henne än innan, såå himla söt och gör alltid sitt bästa även om hon är lite busig allt ;) men aja, diggar henne sjukt allafall! Lilla B-ponnyn!
Gick allfall bra att rida, traven och skritten gick super, hon blev dock lite studsig i galoppen men ändå.
 

var hemma sju och då blev det käk och sen sex and the city igen ;)
har även pluggat lite musik för vi har prov imorn -.-

ska la sova nu snart, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0