frågestund

hej, glömde helt av att svara på frågorna igår.. blev ju knappt några frågor alls men får väl svara på de få frågor som blev :)

Vill du ha egen häst?:)

Jag vill sjukt gärna ha en egen häst. Mer än något annat och jag tjatar och tjatar. Ponnyn jag rider mest och som jag även ska börja tävla snart är till salu och jag vill verkligen köpa henne.. vem vet det kanske blir så, men mer om det en annan gång.. ;)

 

 

1. vilken färg gillar du mest?

ROSA självklart.


2. vilken mat älskar du?

typ pizza, pasta carbonara och grillat kött.


3. hur mycket är jag för dig ;) / sanna johansson

hihi sanna! Jo du betycder ju självklart mycket för mig, är en superbra vän. Sjukt rolig och grym att va med så du betyder mycket! puss, <3

 


 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

puss <3

2011-04-28 @ 16:25:19
URL: http://alwaysdrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0