ponnytävling i falköping idag

har bloggat uselt de senaste dagarna...  ska bli ändring på det, ska försöka allafall!

Idag så gick jag upp halv tio och käkade lite fruckost & fixade mig och sen tog min cyklel och drog mig mot stallet vid halv elva. Det var ponnytävling lokalt idag så jkag hjälpte isabell lite & sånt! Gick super för henne och hon fick två vinster med båda sina ponnysar! Duktigt!
när det var slut så putsade jag mina stövlar lite snabbt och sen stannde kvar en stund och snacka med systrarna sanna & sofia, haha älskar deras humor asså!
sen så skrittade jag av lilla Einar (b-ponny) som josefin hade ridit lite lätt.

drog hem och nördade två filmer, pizza & påskgodis ♥

Sängen nästa!

Kommentarer
Postat av: Sanna

älskar din humor, babe ! ;) <3

2011-04-23 @ 11:49:53
URL: http://alwaysdrems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0