stallet hela dagen typ

har varit i stallet typ hela dagen idag då.. så nu är jag sjukt trött och ska väl snart sova i min underbara säng (a)
drog till stallet vid halv tolv och fixade i ordning all höpåsar till ridskolehästarna och fodrade även lunch till hästarna. Sen så drog jag hem vid två och åt tcopaj med familjen & mormor! hihi, asgott!

cyklade till stallet sen igen vid fyra och hoppade först Zephyr, och det gick jättebra! Sen så hoppade jag även lilla clea som var SUPER duktig och lugn idag :) en stjärna i kanten där!
hjälpte isabell lite med hennes ponnys efteråt och sen cyklade vi hemåt.

Imorgon så har jag konfa vid två som varar ända till åtta. Men ska hinna sola lite innan & även packa för jag drar till pappsen på kvällen.

Nej, nu ska jag änligen sova! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0