stallet

Kom hem från stallet för en stund sen och det blev först fotboll med gota lagen och haha det gick väl bra :D var sjukt roligt. Vi spelade ju fotboll med hästar, eller ja det var två lag med två hästar i varje lag. I det ena lagen var det en b-ponny & en d-ponny och i det andra b-ponny och c-ponny och det var ju helt klar lättast att rida b-ponny eftersom att man skulle sparka på en stor träningsboll och nå ner med fötterna på bollen. Var allafall sjukt roligt och man fick verkligen kämpa, jag gjorde faktiskt fyra mål *stolt* haha, fast mitt lag förlorade med 8-7 fast att vi låg i ledning :( aja, sånt händer!

efter fotbollen så fikade vi i cafeterian. Sen så red jag och isabell ut på hennes fina ponnys, jag red Amie & hon red sickan. Gick superbra!



Isabell och hennes fina ponny Amie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0