träningshoppning & Hjo

har varit en sjukt bra dag faktiskt!

drog till stallet vid tio och hoppade clear round med Zephyr, 90 cm. Det gick jättebra, hon var riktigt fin och vi blev felfria, så en rosett fick vi, hihi

drog hem vid tolv och duschade & åt och sen så åkte jag och familjen till Hjo. Åkte hem till Roger, fredrika & hannes. Så åt vi glass med massa bär, jordgybbar & chokladsås :D sen så drog jag och fredrika till hennes stall. Hon har varit jättesjuk och dålig hela veckan men hon mådde bättre nu... men allafall så fixade vi lite där och hon longerade sin häst. Sen så drog vi hem till dom igen och nördade tv och myste.
Päväg hem till falköping igen så köpte vid pizza och godis hihi!

ligger i sängen & äter godis nu och ska snart lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och vid åtta ungefär så åker jag till stallet. Ska vara funktionär på ponnytävlingen imorn hela dagen och stå på framhoppningen ;) isabell ska även tävla båda sina ponnysar! Lycka till :)

hörs imornbitti, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0