Begravning idag!

 foto: Isabell Härmark

Har varit på begravning idag. Min pappas "sambo" jenny, hennes pappa Arne har dött :/ väldigt tragiskt för han blev inte alls gammal, och dog i cancer.. blev bara 68 år. Jättemysig och snäll var han och har träffat han några gånger! Det var allfall en jättefin begravning, verkligen! Vila i frid Arne!

Igår så testade jag isabell & Alice på Cheerleading :D riktigt nice, behöver bara bli lite vig nu så får väl träna & stretcha typ varje dag.. men riktiigt roligt var det allfall och vi börjar i det.. så blir träna det onsdagar nu till en början.

ja, sitter just nu hemma hos pappa. Halvtrött, träningsverk i armarna? ;s och lite ont i knät men annars mår jag toppen :)
Får väl se vad som händer ikväll, just nu kikar jag på Ullared :D
ska väl ta tag i en massa väskor packning jag hade med mig hit, snart.. om jag då orkar ;)

men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0