dålig update I know, ?

varit supermega dålig på att blogga. Vet det, och ska ändras lovar!
har haft fullt upp helt enkelt!

Igår så var det skolan och sedan en GRYM cheerträning, riktigt rolig! Vi byggde pyramider och sådär :)

Skolan idag var riktigt nice :) spanska, skolfoto & Teknink och sedan slutade vi vid tolv :D
drog iväg till skövde med mamma vid två och beställde cheerskor, fanns inte inne i min storlek. Sedan drog jag hem och packade och sedan åkte till stallet och red lektion. Första för sesongen nudå, Red fina Latte och tycker det kändes rikitgt bra, han var pigg & framåt men dock lite stelis. Vi red mycket serpentiner, volter, galoppbommar och sådär.

Hemma hos pappa nu :) packar upp lite kläder och sådär och ska strax krypa ner i sängen!

imorgon åker jag till Norge med farmor, farfar och min lillebror efter skolan och stannar där hela helgen :D Hälsar på mina kusiner :D ska bli riktigt nice!

puss, godnatt. Och lovar bättre bloggning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0