förkyld..

norge var riktigt chill :D Vi bara tog det lungt och umgicks med kusinerna och sådär :) Åt massa gott hela tiden.. godis, mat, chips, glass, frukt. Så jag var aldrig hungrig, hihi ;) stackars min lilla kusin alva som är 5 år gammal.. blev jättesjuk i lördags :(

själv så mår jag väl sådär... är hostig och snorig.. och sådär halvtrött så är hemma och tare lungt nu efter skolan.
Blir plugga och se på film.. och städa lite om jag orkar.

Denna veckan ser ut sådär:
tisdag: skolan, rida, plugga
onsdag: skolan, cheerleading träning
torsdag: skolan, rida.. och sedan åka till mamma!
fredag: skolan, rida vitamin (Jennys häst) och så har jag även stalltjänst!

helgen vet jag inte än så länge..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0