Hjo

Igår så drog jag hem till isabell vid tolv och så fixade vi oss lite och sen gick ut och fotade!
sen hem och åt & packade och sedan åkte jag och min mamma & min lillebror till Hjo.. till Roger, Fredrika och Hannes.
Jag och Fredrika drog till stallet först.. och hon hoppade sin häst Billy, såg jättebra ut. Jag skulle egentligen också ridit lite men har skadat mitt knä.. haha gör svinont och är stel som en pinne där så stuntade i det! Sen så duschade vi billy med shampo o sånt.

sen hem till dom igen och grillade :D supergott!
Vi gick även iväg till vättern och tog ett kvällsdopp.. var sviiiinkallt så jag gick bara i med benen för klarade verkligen inte mer, haha! Vi gick även förbi en utomhusbio på vägen hem, ingen bra film så vi gick hem direkt ;) Och så blev det film på kvällen. Med massa godis, chips & sånt..
Filmen hette nog "Water of elephants" tror jag :)
sedan sov vi över där. Och idag sov vi till halv ett, ;O så det blev fruckost med pannkakor & melon och sånt gott :)

är hemma nu, och ska väl packa upp lite.. städa och sånt. Kan typ inte gå med mitt onda knä så stannar nog inne ikväll.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0