Stockholm 2011

Var ju i stockholm.. Denna veckan Måndag-onsdag!

Åkte dit tidigt på morgonen.. jag, pappa och min lillebror sebastian.
Var framme i stockholm vid två/tre tiden och då åkte vi hem till mina sysslingar. Elsa som är 5 år och Astrid som är 7, deras pappa är även min gudfar och så deras mamma. Superfint hus har dom. Så vi käkade lunch, Annica (mina sysslingars mamma) visdae lite grejer på min nya systemkamera, funktionerna och så för hon är väldigt duktig på att fota. Vi chillade bara och tog en lite promenad ner till hamnen, och kollade in deras jättefina båt.

Tisdag: Jag, pappa, bror och magnus (min gudfar) tog en sväng med båten runt stockolm typ, och vi satt längst uppe på båten i solen och var jättehärligt. Vi Var väl ute i kanske tre timmar! Sedan åkte vi iväg till stranden och badade och där var mina sysslingar & annica. Vi åt glass, och sen åkte hem. Grillade på kvällen!
Vi badade också i deras lilla utepool, och solde ännu mer. Min Gudmor kom också förbi en sväng och jag snackade med henne och fick en jättefin konfirmations present, fick även ett presentkort av Magnus på Hm :D 1000:- kr!

Onsdag: Vi åkte iväg till Nacka forum och shoppade :D Jättestort och fint köpcenter med massa affärer. Köpte en kort kavaj, grå tygskor, en grå roling stones t-shirt (bling bling) på Hm :)
och köpte även cupcakes våtservetter! Haha, riktigt nice!
Sedan åkte vi iväg till stranden och badade hela eftermiddagen, var helt underbart.. jättefint väder och sjukt varmt :)

Åkte hem till lilla falköpping igen vid halv sex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0