FRIDAY!!

Hejhej! Idag har det varit en vanlig slapp fredag! Började skolan med simmning vilket gick helt okej :)

slutade två, drog hem och chilla! Klocka sex drog jag till stallet med Jenny. Vi mockade & fixade maten till hästarna och sedan tog in dom från hagen. Kruse var förkyld (hostade & snorig) så han fick vila. Medans jag och Jenny turades om att rida Vitamin lite i paddocken och hon gick superfint idag!!

Kvällen har tillbringats hemma med god mat, idol, godis, musik och datan!
mitt rum mår inte bra, det är stökigt som tusan så jag ska ta ett tag och röja undan lite innan jag lägger mig och sover. Är jättetrött! Ska upp vid halv nio tiden imorgon för jag och Amanda ska nämligen iväg till skövde och köpa massa stuffs till vår fest på kvällen. Så Godnatt sötisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0