PARTY PARTY

Igår så hade jag och amanda PARTY hos mig vilket blev jätteroligt :D Massa godingar som kom och vi hade fett nice! Fick jättefina presenter också... Doftljus, body lotion, smycken, örhängen, superfin halsring, massa choklad och annat fint!

Idag har jag bara tagit det lungt... haha typ. Sov till tio, sen åkte hem till mamma och städade riktigt ordentligt efter igår. Sedan hämtade pappa mig så hade vi lite kalas med släkten för min storebror som fyllt 18 år. Drog tillbaka hem till mamma efter det och satt vid datorn, chillade och åt pizza med mamma och hennes pojkvän. Jag drog vidare hem till isabell som var precis hemkommen från sjukhuset vid halv åtta tiden. Hon har svinont i sin stackars mage igen och behöver all vila hon kan få. Saknat henne som fan så var huuur kul som helst att få träffa henne, hela hjärtat lättade ska jag säga.

ska sova nú, godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0