Drar snart till mamma ♥

hej! Idag så vaknade jag halv ett ;O shit jag fick helt seriöst panik och bara neej! jag vill verkligen inte sova såå länge men aja, var ju inget direkt att göra åt saken så jag käkade fruckost och kollade på MtV (:

sen så gick jag ut och gick en sväng med brodern. Blev sedan plugg, har fortfarande mycket kvar så blir o plugga varje dag nu tills skolan börjar.. -.- kul!

har också bakat en kladdkaka som inte blev bra -.- blev typ som sockerkaka igen och det måstye vara något fel på spisen här hos pappa, eller den går typ snabbare så usch den blev inte kladdig denna gången heller.

Nu så ska jag packa lite, sen blir det film och senare åka till mamma ♥



thailand 2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0