Fix day

Denna dagen så har jag tagit till o fixa en massa små grejjer som jag inte orkat göra annars..
blev brunch och film först och sedan dusch med hårinpackning osv.. sen så fixade jag mina naglar  och satte på lösnaglar, haha! blev fint men osmart som jag är så måste jag ta av dom typ imorn igen för då har jag stallet, och fixa massa höpåsar o sånt.

Har precis städat lite och packat upp, har ganska mycket kvar men tar det sen, och så måste jag plugga okckså. Har ju en massa grejjer kvar att ta igen efter resan.

nu så ska jag och min lillebror strax gå ut lite tror jag, ska nog fota lite! och sen när pappa kommer hem så drar vi till mc donalds och käkar!

Hörs ikväll, puss!

isabell har dratt till sin pojkvän i vetlanda.. saknar henne <3




Kommentarer
Postat av: iza

jag saknar dig åxå hjärtat!

min cissie (a)

2011-02-16 @ 10:51:46
URL: http://isabellharmark.blogg.se/
Postat av: cissi

älskar dig, honey!

<3

2011-02-16 @ 12:36:13
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0