Friday night

har vart en rätt go' fredag faktiskt. Började med skolan, och den var som vanligt, på idrotten hade vi en vikarie som nästan lät oss göra lite som vi ville, så det var rätt gött!

efter skolan så drog jag hem och käkade och sen åkte till stallet. Red två pass dressyr på Cindy och Zephyr, cindy var riktigt spänd i början men slappnade av mot slutet och Zephyr var jätteduktig fast lite seg eftersom hon hade gått innan jag red henne också :P men jag är nöjd!

kvällen har tillbringats hemma med middag, godis och dator :)
imorgon så ska jag till Göteborg horse show med bästa isabell och hennes familj! Kommer bli grymt kul.

Nu ska jag fixa i ordning lite grejjer och sen sätter jag på Sex and the city och lägger mig i min underbara säng!

puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0