Home!!

Kom hem ifrån underbara landet Thailand för fyra dagar sen ;) har inte riktigt orkat blogga för harv haft fullt upp med annat, men nu så ska det bli en massa bloggning om vad jag gjort, bilder, shopping och massor mer!

I fredags allafall så var jag ju i skolan :) åhh vad jag hade saknat min iza asså så det var sjukt roligt att träffa henne! Och alla andra också förstårs.
efter skolan så hämtade mamma mig och henne hade jag ju inte helle träffat på två veckor.. så vi åkte hem och hon hade med sig en masarin till mig (L) sen så drog jag till stallet och red dressyr påfina Zephyr <3
På kvällen så hände inte så mycket, blev bara mys hemma!

Igår så drog jag med isabell till stallet vi tre tiden och där så fotade vi och gick en promenad med hennes pollar i kylan, kallt men mysigt vare ;)
sen så sov jag hos henne och vi hyrde en skräckis och käka godis ;G

idag har vi bara softat och gått en promenad, nu är jag hemma och ska käka lite och sen dra iväg till stallet till gröna-kortet kursen.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Isabell

haha, fyfan va galet de va ;)

2011-02-14 @ 00:19:48
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0