ållebergsdag

det var ållebergsdag idag, så vi var på ållebergsgymnasiet hela dan. Gjorde en massa grejjer typ inom musik, dans o sånt.. sen så drog vi till odenhallen och lyssnade på en gubbe i typ två timmar som babblade om droger ;s hur långtråkigt som helst.. ah sen så kom allafall shan da man och underhöll oss lite :) hihi, as go ju!

slängde mig i soffan när jag kom hem och kollade tv & åt, pluggade lite matte & packade. Sen så drog jag en snabbis till stan och köpte en tröja & örhängen och sen vidare till stallet där jag red dressyr på hannas häst Acke :) han var fin och det gick jätte bra!

är hos mamma nu och ska ta och packa upp lite och sen sova, puss!


 Shan da man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0